Клієнт
Platinum Bank - український банк, який займає одну з провідних позицій у сфері споживчого кредитування. Входить до групи великих банків за класифікацією НБУ
Сфера бізнесу
Фінансовий сектор
Задача
- Platinum Bank потребував універсального продукту, за допомогою якого можна координувати роботу трудового колективу, вести кадровий облік, планувати графік відпусток і проводити централізований розрахунок заробітної плати всіх співробітників підрозділів банку.
Які завдання стояли під час впровадження?Враховуючи основне побажання клієнта щодо можливості реєстрації графіка відпусток та реєстрації залишків відпусток у розрізі робочих років, програмний продукт “Зарплата та управління персоналом 8” виявився рішенням, що максимально задовольняє завдання клієнта.
Відповідно, першим завданням проєкту було перенесення даних зі старої інформаційної бази до нової бази, у тому числі перенесення історії кадрового обліку, нарахувань та утримань із заробітної плати за останні 3 роки.
Функціонал реєстрації графіка відпусток з урахуванням робочих років було реалізовано у типовій конфігурації програмного продукту, що дозволяє мінімізувати трудовитрати для проведення доопрацювань інформаційної бази.
Для Platinum Bank важливим було зберегти історію про виплату заробітних плат та нараховані відпустки за попередній рік, не обмежуючись лише заповненням початкових залишків, як передбачає типовий режим переходу в нову інформаційну базу. Враховуючи різні структури даних та різні структури документів у платформах, між якими здійснювалося перенесення даних, завдання не могло бути реалізовано стандартними механізмами обміну. Але завдяки досвіду нашої команди побажання клієнта було здійснено.
Рішення
Завдяки активній взаємодії учасників проєктної команди з обох сторін було здійснено перехід у нову інформаційну базу у найкоротші терміни.
Враховано особливе побажання клієнта, відповідно до якого всю історію про виплату заробітних плат та нараховані відпустки за 3 роки було перенесено до нової інформаційної бази.
Також було здійснено доопрацювання “Розрахунок резерву відпусток”, що дозволяє автоматично розраховувати резерв відпусток та оперативно контролювати розмір зобов’язань на обрану дату.
Здійснено доопрацювання “Розрахунок відпусток за декретною відпусткою” з поділом за видом відпустки, що надає можливість відображати в інформаційній базі дані в розрізі співробітників компанії, які перебувають у декретній відпустці, а також дані в розрізі працівників, прийнятих на декретні посади.
Також було проведено групове навчання співробітників клієнта по роботі із системою загалом та доопрацьованим функціоналом зокрема. І команда бізнес-аналітиків здійснювала консультаційну підтримку на етапі промислової експлуатації з метою полегшити перехід у нову систему для користувачів.
Результати
В результаті впровадження нашою командою нової системи, а також виконаних робіт, у клієнта з’явилася можливість використання широкого набору інструментів для роботи з персоналом, регулювати кадрове забезпечення, автоматично розраховувати резерв відпусток, автоматизувати облік декретних відпусток, а також зберегти історію виплат заробітної плати та відпусток за попередній рік, що не передбачається типовими механізмами обмінів, але стало можливим завдяки високому рівню кваліфікації та професіоналізму нашої команди та активній взаємодії з боку замовника.
Реалізацію проєкту було завершено успішно, у заздалегідь обумовлені терміни, чому засвідчує наша довга історія подальшої співпраці з Platinum Bank у режимі інформаційно-технічного супроводу.
Ефективні рішення
для вашого бізнесу
Якщо програма працює так, як треба, люди не витрачають час на пошук помилок чи повторні дії. Правильні налаштування роблять процеси швидшими, зрозумілішими та допомагають команді зосередитись на своїй роботі.