• Home
  • BAS Громадське харчування

BAS Громадське харчування

Рішення для автоматизації підприємств сфери HoReCa: ресторанів, кафе, барів, їдалень, кейтерингових компаній та кухонь при торгових або виробничих об’єктах. Система допомагає організувати точний облік продуктів, контроль виробництва, управління технологічними картами та повний цикл роботи закладу — від закупівель до списання й аналізу рентабельності.

Програма дозволяє вести облік продуктів за партіями, контролювати залишки на складах і виробничих цехах, формувати калькуляційні та технологічні карти, відстежувати собівартість страв, управляти меню та сезонними змінами. BAS Громадське харчування підтримує списання продуктів за нормами, розрахунок виробничих втрат та контроль використання сировини в режимі реального часу.

Система забезпечує управління закупівлями, контроль постачальників, облік внутрішніх переміщень, планування виробництва та оформлення первинної документації. Аналітичні інструменти дають можливість оцінювати рентабельність страв, ефективність використання ресурсів, структуру витрат і динаміку продажів.

21 600 грн 

Программа для еффективного управління

Конфігурація забезпечує

  • Ведення номенклатурного довідника з відображенням усієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачено можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозамінності, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність та харчову цінність. Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати “плаваючий” відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності щоразу заводити нову рецептуру.

  • Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування та обробки. У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта (маса), відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта (вихід). Крім того, в рецептурі страви можна максимально докладно описати технологію приготування та вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах). Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страв реалізовано можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.

  • Використання кількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної на момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку “страва у блюді” з необмеженою кількістю рівнів вкладеності. Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв та напівфабрикатів на підприємстві.

  • Ведення списку взаємозамінних продуктів та його автоматичне використання під час списання у виробництво та формування калькуляційних карток. Аналоги значно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість за нестачі основного продукту вказати список його замінників. У цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткові дії з боку користувачів системи не потрібні.

  • У рішенні розроблено особливий режим обліку товарів, витрата яких у перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення під час оформлення приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються у спеціальному реєстрі “Спеції”.

  • Під час проведення інвентаризації враховано специфіку підприємств комунального харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких було відбито у системі, може бути автоматично розкладені на інгредієнти.

  • У програмі підтримується робота із модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, що увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію щодо собівартості страв з урахуванням модифікаторів.

  • Реалізовано звіт щодо незадовження при приготуванні страв. Контроль за дотриманням рецептури при виробництві дозволить покращити якість страв, оптимізує використання продуктів і запобігатиме можливим зловживанням з боку персоналу.

  • Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів із “R-Keeper v.6”, “R-Keeper v.7”. Початкові продажі зберігаються у системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу у касовій системі. Створення документів “Чеки громадського харчування” здійснюється після натискання на кнопку “Створити чеки громадського харчування”, яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. період та каси ККМ). Після створення документів “Чеки громадського харчування” можуть бути отримані цільові документи.

  • Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства та прийняття рішень, аналізу продажів, а також регламентована звітність та галузеві уніфіковані друковані форми “ГХ”.

Pricing

Our Pricing Plans

Basic Pack

$ 49 Month
  • 30 Days Trial Features
  • Synced To Cloud Database
  • 10 Hours Of Support
  • Social Media Integration
  • Unlimited Features

Standard Pack

$ 79 Month
  • 30 Days Trial Features
  • Synced To Cloud Database
  • 10 Hours Of Support
  • Social Media Integration
  • Unlimited Features

Advance Pack

$ 99 Month
  • 30 Days Trial Features
  • Synced To Cloud Database
  • 10 Hours Of Support
  • Social Media Integration
  • Unlimited Features

Дізнайтеся вартість

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable. If you are going to use a passage

Pricing

Программа для еффективного управління

 The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and also 1.10.33 from “de Finibus Bonorum et Malorum” by Cicero are alse reproduced in their exact original form, accompanied

 The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and also 1.10.33 from “de Finibus Bonorum et Malorum” by Cicero are alse reproduced in their exact original form, accompanied

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested

Pricing

Программа для еффективного управління

 The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and also 1.10.33 from “de Finibus Bonorum et Malorum” by Cicero are alse reproduced in their exact original form, accompanied

 The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and also 1.10.33 from “de Finibus Bonorum et Malorum” by Cicero are alse reproduced in their exact original form, accompanied

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is and reproduced below for those interested

Спец пропозиція

Mission is to Protects your

Business & More

Promote economically sounds experiences whereas best.

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС

Надаємо ефективні
ІТ-рішення,

створені для українського бізнесу

Ми впроваджуємо технології, що допомагають компаніям працювати швидше, точніше та з меншими витратами.

Get Quote

Давайте обговоримо ваш проєкт