Клієнт
Компанія клієнта виробляє інноваційну продукцію: діагностичне обладнання, медичне устаткування, а також лікарські засоби. Head office розташований в США, а компанія представлена в більш ніж 160 країнах світу. В Україні є представництво, яке крім власної діяльності також відповідає за фінансовий облік офісів компанії в інших країнах: Грузія, Казахстан, Узбекистан, Молдова.
Сфера бізнесу
Хіміко-фармацевтична
Задача
- Саппорт згідно SLA. Впровадження нових програм та створення додаткового функціоналу.
Рішення
Ми почали співпрацю з клієнтом в 2013 року. На тот момент в українському офісі компанії вже була впроваджена система Управління торговим підприємством і була потреба в надійному партнері, який забезпечить підтримку користувачів та системи, а також подальший розвиток функціоналу.
Компанія клієнта влаштувала тендер, щоб вибрати цього самого партнера, якому можна довірити роботу з такою масштабною та розгалуженою системою. Але перемога в тендері – це ще не означає підписання договору про співпрацю, якщо мова йде про такі великі міжнародні компанії.
Для фінального етапу вибору партнера в компанії були досить суворі критерії відбору і дотепер вони не стали менш серйозними – кожні 2 роки ми проходимо процедуру повторної перевірки і підтвердження кваліфікації. Це обов’язкова вимога головного офісу, адже для керівництва важливо бути впевненими, що за цей час не з’явився інший підрядник, який може запропонувати їм кращі умови співпраці і кращі ціни на свої послуги.
Показники, які перевіряються:
● Кваліфікація співробітників, які задіяні в наданні послуг, в тому числі знання англійської мови;
● Досвід реалізації аналогічних проєктів та завдань;
● Здатність забезпечити необхідний рівень SLA;
● Вміння вести документацію англійською мовою;
● Репутація серед клієнтів;
● IT безпека;
● HR політика та безпека праці;
● Відповідність бізнес-процесів ISO.
Це не весь перелік, адже договір NDA не дозволяє навести всі пункти, які підлягають регулярним перевіркам.
Надання послуг відбувається в двох основних напрямках:
● Саппорт згідно SLA, тобто робота з пікетами – вирішення запитань користувачів, усунення помилок, тощо.
● Окремі проєкти – впровадження нових програм, створення додаткового функціонала і інтеграцій.
Послуги надаються не тільки для співробітників офісу в Україні, але і для інших офісів в Грузії, Казахстані, Узбекистані та Молдові.
Результати за 10 років роботи, що ми зробили
- Локальну базу для кожної з країн, які підтримують оперативний облік, кадровий та бухгалтерський облік згідно діючого законодавства відповідної країни.
- Центральну базу, в яку надходять всі дані з локальних баз і доповнюються додатковими розрізами згідно стандартів head office.
- Надійну систему обмінів, яка забезпечує отримання даних в центральній базі та їх вивантаження в систему head office.
- Інтеграцію кожної бази з Active Directory та іншими системами клієнта для забезпечення коректного доступу для співробітників згідно розробленої матриці прав (в тому числі оновлення прав при зміні співробітником позиції, закриття облікового запису в разі звільнення тощо)
- Функціонал обліку лізингу авто та їх використання співробітниками (включаючи облік палива і пально-мастильних матеріалів, ДТП і страхових випадків та інш)
Ефективні рішення
для вашого бізнесу
Якщо програма працює так, як треба, люди не витрачають час на пошук помилок чи повторні дії. Правильні налаштування роблять процеси швидшими, зрозумілішими та допомагають команді зосередитись на своїй роботі.