• Home
  • Створення комплексної системи для Sealed Air

Клієнт

Компанія Sealed Air – лідер у сфері розробки та виробництва захисної упаковки та матеріалів, необхідних у багатьох сегментах споживчого та промислового ринків. Компанія є багатонаціональною корпорацією з приблизно 15 500 співробітниками, яка обслуговує 123 країни. Компанія має понад сотню виробничих майданчиків та 56 дослідницьких баз у 62 країнах, володіє понад 27 тис. патентів та зареєструвала понад 3 тис. торгових марок по всьому світу.

Сфера бізнесу

Виробництво пакувальних матеріалів

Задача

  • Потрібна була сучасна система для зручного та ефективного ведення оперативного та регламентованого обліку та отримання якісної звітності для прийняття управлінських рішень.
    На момент початку нашої співпраці у 2011 році компанія працювала у програмі на застарілій платформі, у зв’язку з чим нашим першим завданням на даному проєкті було підібрати для клієнта більш сучасний програмний продукт.

    Озвучені керівництвом компанії вимоги до нової системи диктували необхідність підбору універсальної програми, яка дозволила б зручно та ефективно вести оперативний та регламентований облік та отримувати якісну звітність для прийняття управлінських рішень.

Рішення

  • Ми провели обстеження бізнес-процесів клієнта та підготували план для перенесення даних із попередніх систем у нові програми. Для збереження історії та комфортної роботи у новій програмі ми перенесли з попередніх систем довідники, залишки та документи.

    Одночасно з налаштуванням системи ми проводили навчання користувачів по роботі в програмах, щоб вони змогли розпочати роботу відразу після початкового налаштування системи.

    Оскільки замовнику потрібно було вести облік по МСФЗ, ми налаштували для них план рахунків, проведення, трансляцію по рахунках, а також доопрацювали та налаштували низку звітів.

    З метою якісного контролю собівартості та ціноутворення було доопрацьовано механізм для розрахунку управлінської (менеджерської) собівартості (були створені нові документи та звіти).

    Для коректного ведення податкового обліку та максимальної оптимізації трудовитрат із відображення операцій у системі, ми реалізували для клієнта доопрацювання з автоматичного пакетного формування податкових накладних.

    Також у числі доопрацювань ми створили низку нових звітів (наприклад, “Перевірочний звіт” для перевірки розрахунку управлінської собівартості, “Заборгованість за термінами боргу”, “Звіт з трансферного ціноутворення”) та доопрацювали існуючі звіти (наприклад, “Звіт з продажу”).

    З метою оптимізації процесу роботи з клієнтами доопрацювали низку довідників та документів (Довідники “Договори контрагентів”, “Статуси оплати”, документ “Рахунок на оплату покупцю”, “Блок кредитного контролю”), що дозволило автоматизувати контроль простроченої заборгованості клієнтів та термінів закінчення договорів.

    Крім того, ми доопрацювали друковані форми (рахунок на оплату, видаткова накладна та інші) та налаштували обмін між системою автоматизації бізнесу та клієнт-банком.

    Для максимального дотримання внутрішніх правил компанії з розмежування доступу до інформації ми налаштували та доопрацювали права доступу для різних груп користувачів.

Результати

Процес переходу на ведення обліку у нових системах завершився повноцінним запуском усіх блоків та підсистем у новій програмі.

Пройшовши курс навчання у програмі, користувачі змогли швидко і комфортно влитися в роботу на новій платформі.

Завдяки більш сучасному підходу до ведення оперативного та регламентованого обліку, керівники компанії отримали зручні та ефективні інструменти управління, контролю та прийняття управлінських рішень.

Наше співробітництво з компанією продовжилося і після початку роботи в нових системах і загалом триває вже понад 8 років. Завдяки грамотно підібраним програмним продуктам та якісному процесу впровадження, на цьому проєкті ми знайшли надійного партнера в особі компанії Sealed Air.

На сьогодні ми забезпечуємо компанії інформаційно-технологічну підтримку, регулярно оновлюємо їх бази для підтримки в актуальному стані у зв’язку зі змінами законодавства, і періодично реалізуємо доопрацювання системи відповідно до бізнес-процесів нашого клієнта, що змінюються.

 

Ефективні рішення

для вашого бізнесу

Якщо програма працює так, як треба, люди не витрачають час на пошук помилок чи повторні дії. Правильні налаштування роблять процеси швидшими, зрозумілішими та допомагають команді зосередитись на своїй роботі.

Потрібно обговорити проєкт?

Напишіть нам і ми підкажемо оптимальне рішення для вашої компанії