Клієнт
У мережі Centro втілені останні тенденції у сфері виробництва взуття та аксесуарів. Асортимент “ЦентрОбувь” складає понад 2,5 тисяч найменувань різних моделей взуття та аксесуарів – fashion, casual, спорт та класичні напрямки.
Сфера бізнесу
Retail
Задача
На момент нашої співпраці компанія “ЦентрОбувь” використовувала як основне програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства SAP. Ця система мала множинні налагоджені зв’язки для обміну даними з такими системами як: “Domino.Торгівля.Магазин” та WMS-системою.
Внаслідок реорганізації структури та поділу компанії потрібно було в найкоротші терміни перейти на нове програмне забезпечення та навчити користувачів працювати з ним. При цьому потрібно було налаштувати обміни з існуючим програмним забезпеченням і перенести залишки більш ніж за 2,5 тисячі найменувань різного взуття та аксесуарів.
Рішення
Проєкт був реалізований у заплановані терміни завдяки оперативності, багаторічному досвіду команди спеціалістів та співпраці з командою клієнта.
Лише один місяць знадобився на перехід на нові програмні продукти.
Для того, щоб зробити роботу в нових системах максимально зручною та зрозумілою для користувачів, крім самого перенесення найменувань товарів, ми погодили з клієнтом та реалізували низку доробок: розробили автоматичну генерацію штрих-кодів при завантаженні номенклатури із зовнішнього джерела та здійснили доопрацювання довідника “Номенклатура”.
Також були додані нові властивості, що відповідають специфіці діяльності нашого клієнта. Такі як: “Матеріал верху”, “Матеріал підкладу”, “Тип матеріалу”, “Фасон”, “Конструктивні особливості”, “Торгова марка”, “Постачальник”, “Тип розміщення товару”, “Тип приналежності товару” та інші.
З метою оптимізації процесу роботи ми доопрацювали низку документів: “Інвентаризація товарів”, “Чек ККМ”, “Закриття касової зміни”, “Встановлення цін номенклатури”, “Надходження товарів та послуг”, “Прибутковий ордер на товари”, “Витратний ордер на товари” та інші.
Паралельно з цим були налаштовані обміни з системами, що вже використовуються:
● Налаштовано обмін даними між системою автоматизації та “Domino.Торгівля.Магазин”, який забезпечує користувачам у рамках функціоналу вирішення наступних завдань:
● Вивантаження даних за номенклатурою;
● Завантаження даних із продажу, без урахування руху грошей по касі;
● Вивантаження роздрібних цін; номенклатури;
● Обмін даними щодо операцій переміщення товару зі складу на магазини та між магазинами;
● Налаштування синхронізації залишків у даних облікових системах за результатами інвентаризації.
Налаштовано обмін даними, який забезпечує користувачам у рамках функціоналу вирішення наступних завдань:
● Вивантаження даних за контрагентами та договорами;
● Вивантаження бухгалтерських операцій.
● Налаштовано обмін даними, який забезпечує користувачам у рамках функціоналу вирішення наступних завдань:
● Вивантаження даних за номенклатурою;
● Обмін даними про роботу складу;
● Синхронізація даних із інвентаризації.
З метою забезпечення оперативного та комфортного переходу користувачів на роботу в нових системах, наша компанія провела навчання користувачів за новими програмними продуктами.
Результати
Як відомо, важливими складовими успішної реалізації проєкту є системний підхід, злагоджена робота команди та грамотний розподіл завдань.
Усього за 1 місяць клієнт отримав налаштовані під нього нові програмні продукти та готовий обмін оперативними даними нової системи завдяки команді, що складається з керівника проєктів, двох аналітиків та трьох програмістів.
Також, пройшовши курс навчання по роботі у програмах, користувачі змогли швидко та комфортно влитися у роботу на новій програмі.
Ефективні рішення
для вашого бізнесу
Якщо програма працює так, як треба, люди не витрачають час на пошук помилок чи повторні дії. Правильні налаштування роблять процеси швидшими, зрозумілішими та допомагають команді зосередитись на своїй роботі.