• Home
  • Впровадження “BAS ERP” у компанії TRASSIR

Клієнт

TRASSIR – найбільший виробник та інтегратор систем відеоспостереження, понад 12 років є законодавцем технологій у програмному забезпеченні для відеоспостереження.

Сфера бізнесу

Торгівля

Задача

  • Компанії TRASSIR була потрібна нова сучасна система в дуже стислі терміни.

    Раніше для ведення бухгалтерського та управлінського обліку клієнт використовував програмний продукт “Управління торговим підприємством 8”. Цей продукт, хоч і був сильно доопрацьований під специфіку компанії, але не повністю відповідав потребам бізнесу та не міг відображати повною мірою загальну картину роботи підприємства.

    І при відкритті нової юридичної особи клієнт прийняв рішення про впровадження нової системи, яка б допомогла вирішити існуючі завдання.

    Основним продуктом для впровадження та автоматизації всіх контурів бізнесу став “BAS ERP”, який використовувався в одному із підрозділів компанії.

    Першочергові завдання проєкту:

    ● Оперативно встановити програму та створити початкові налаштування, щоб компанія могла відображати продаж товару.

    ● Ввести до бази довідкову інформацію та зробити налаштування для ведення бухгалтерського та фінансового обліку компанії.

    ● Зробити налаштування та доопрацювання для складського обліку та закупівель.

    ● Налаштувати оперативну та управлінську звітність.

Рішення

  • Насамперед було встановлено сам програмний продукт “BAS ERP” та проведено навчання ключових користувачів типовому функціоналу системи. Роботу в системі розпочав відділ продажу.

    У процесі роботи було реалізовано низку доробок, у тому числі доопрацювання журналу складських ордерів. А саме доопрацювання зручного користувача інтерфейсу та швидкого пошуку всіх складських ордерів за штрих-кодом товару.

    Завдяки співпраці наших аналітиків, програмістів та співробітників клієнта було здійснено доопрацювання автоматичного відкриття за штрих-кодом товару саме того документа “Реалізація товарів та послуг”, яким товар було продано.

    Для автоматизації існуючих бізнес-процесів підприємства наша команда здійснила доопрацювання робочого місця з доставки. Що дозволило зібрати (а також доопрацювати) весь необхідний функціонал системи в одному місці для зручності користувача.

    Також було виявлено потребу у докладному аналізі даних із доставки. У зв’язку з чим було погоджено та розроблено звіт “Аналіз доставки”, в якому реалізовано можливість аналізу у розрізі номерів документа реалізації, одержувача (імені, телефону та адреси), складу перевізника, дати відправлення та номерів ТТН. І, відповідно, для коректної роботи звіту було доопрацьовано документ “Реалізація товарів та послуг” на вкладці “Доставка”, а саме – додано додаткові поля.

    Сприяти поліпшенню якості та кількості продажів завдяки покращенню робочого місця менеджера допомогла доопрацювання спеціального повідомлення, яке сповіщало відповідального за клієнта менеджера про отримання оплати від клієнта.

    Для швидкого прийняття бізнес-рішень було розроблено звіт “Відомість з відвантажень по менеджерах”, в якому основними параметрами для аналізу служать дані про фактичну кількість, ціну, найменування товару, проданого менеджером клієнту компанії.

    У свою чергу було проведено доопрацювання необхідних друкованих форм: “Акт прийому передачі ПЗ”, а також друковані форми “Купівля/продаж ПЗ” для документів “Реалізація товарів та послуг” та “Надходження товарів та послуг”.

    Також у процесі активної співпраці наша команда професіоналів оперативно реагувала на запитання користувачів, які виникали під час використання нового програмного продукту “BAS ERP”.

Результати

Як результат злагодженої спільної роботи команди, що складається з професіоналів з боку замовника та спеціалістів компанії “JANUARY.UA”, клієнт отримав необхідне доопрацювання з урахуванням усієї специфіки саме його бізнес-процесів. Це дозволило деталізувати та зберігати всі розрахунки в системі, і ,насамперед – значно скоротити час на розрахунок комунальних платежів.

Ефективні рішення

для вашого бізнесу

Якщо програма працює так, як треба, люди не витрачають час на пошук помилок чи повторні дії. Правильні налаштування роблять процеси швидшими, зрозумілішими та допомагають команді зосередитись на своїй роботі.

Потрібно обговорити проєкт?

Напишіть нам і ми підкажемо оптимальне рішення для вашої компанії