Підтримка та
супровід програм BAS
Забезпечуємо стабільну роботу BAS, FREDO, M.E.Doc та інших програм після впровадження. Команда спеціалістів January.ua надає консультації, допомагає усунути технічні помилки, налаштувати обмін даними й оптимізувати роботу користувачів.
Ми допомагаємо швидко вирішувати технічні питання, налаштовуємо обмін даними між модулями, оновлення та звітність. Наші спеціалісти забезпечують безперебійну роботу BAS, FREDO, M.E.Doc та інших програм, щоб користувачі могли зосередитись на своїй роботі, не витрачаючи час на технічні дрібниці.
Our Services
We run all kinds of IT services
with 20 years of experience
Digital Services
Digital solutions have transformed the world’s customer expectations and the profitable growths.
Product Development
Digital solutions have transformed the world’s customer expectations and the profitable growths.
Content Engineering
Digital solutions have transformed the world’s customer expectations and the profitable growths.
Experienced Design
Digital solutions have transformed the world’s customer expectations and the profitable growths.
Advisory Services
Digital solutions have transformed the world’s customer expectations and the profitable growths.
Data Structuring
Digital solutions have transformed the world’s customer expectations and the profitable growths.
Супровід програм
ІТС ПРОФ – для тих, хто цінує час. Ми оновлюємо програми та консультуємо щодо роботи в них. Доступ до порталу (зміни законодавства, консультації аудиторів тощо):
Оновлення типових конфігурацій;
Консультаційну підтримку з віддаленим підключенням;
FREDO Звіт для складання електронної звітності (на одну юр. Особу);
Повний доступ до Інформаційної системи its.bas-soft.eu
Ціни на тарифи ІТС у всіх однакові, відрізняється лише якість наданих послуг.
Абонентський супровід – індивідуальний рівень обслуговування, всі переваги ІТС Проф та додаткові сервіси підтримки (Quick, Smart, Happy).
Переваги:
Необхідна швидкість реакції у всіх питаннях співробітництва;
Закріплені персональний менеджер та спеціаліст;
Ми забезпечуємо безперервну роботу Вашої системи автоматизації;
Роботи не обмежені конкретними послугами і можуть бути спрямовані як на підтримку існуючої системи автоматизації, так і її розвиток;
Включені у вартість договору сервіси ІТС ПРОФ роблять роботу користувачів максимально комфортною та ефективною;
Регулярні роботи дозволяють прогнозувати витрати на обслуговування системи автоматизації;
Заздалегідь узгоджений графік обслуговування заощаджує час та гроші;
Вартість включених у договір послуг та сервісів значно нижча за сумарну їхню вартість окремо.
Хто може оформити супровід?
Оформити можуть юридична чи фізична особа – офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу. Офіційним користувачем вважається користувач, який придбав ліцензійну версію програми у компанії, що обслуговує.
Як оформити супровід?
Для того щоб оформити доступ до сервісу ІТС, необхідно, щоб було дотримання правил оформлення.
Оформлення доступу відбувається у два етапи:
1. Між користувачем та обслуговуючою компанією укладається договір на доступ до сервісів та оновлень (договір ІТС).
2. Обслуговуюча компанія реєструє договір ІТС.
Як отримати пільговий період доступу?
При покупці будь-якої програми для автоматизації бізнесу (крім базових версій) користувачі мають право на пільговий період доступу до сервісу ІТС:
три місяці доступу до ІТС без додаткової оплати;
чотири місяці доступу до ІТС без додаткової оплати при оформленні доступу на 12 місяців за ціною 8 місяців.
На пільговий період надається доступ до сервісу ІТС рівня ПРОФ.
Перелік сервісів та переваг ІТС
Оновлення програм:
можливість самостійного оновлення;
дистанційні оновлення, що виконуються фахівцями обслуговуючої компанії;
отримання інформації про плановані релізи.
Інформаційна система:
ІТС Авторами опублікованих матеріалів є розробники програм для автоматизації бізнесу, аудитори та методисти ІТС.
Використовуючи ІС ІТС, ви постійно підвищуєте свою кваліфікацію, заощаджуєте час на вирішення щоденних завдань, ефективно використовуєте свою програму для автоматизації бізнесу.
Лінія консультацій від розробника:
Лінія консультацій від розробника надає користувачам консультації щодо роботи з типовими конфігураціями BAS та іншими системами автоматизації
Лінія консультацій від JANUARY.UA з 09 00 до 22 00:
Лінія консультацій від JANUARY.UA надає користувачам консультації щодо роботи з типовими конфігураціями BAS, FREDO, M.E.Doc.
Консультації надаються у телефонному режимі та з віддаленим підключенням. тел.: +380 (44) 200-02-21 (01)
Ваш системний адміністратор
Перелік робіт сервісу “Ваш системний адміністратор”:
Встановлення та налаштування програм (наприклад, Microsoft Office);
Створення антивірусного захисту;
Налаштування мережевих пристроїв (wi-fi-роутерів, принтерів);
Очищення кешу;
І вирішення інших питань, з якими Ви стикаєтесь щодня
FREDO Докмен:
FREDO Докмен – сервіс електронного документообігу.
надійність та впевненість у справжності документа – документ шифрується та підписується ЕЦП;
контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі сервісу;
економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву).
FREDO Звіт:
FREDO Звіт – сервіс подачі електронної звітності.
розширений комплект регламентованих звітів з оперативним оновленням;
тісна інтеграція FREDO Звіт із програмами для автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних експортних файлів;
перевірка заповнення документа;
надсилання звітів до державних органів у будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
перенесення архівних даних із програми М.Е.Doc;
можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
можливість вести кілька підприємств в одній базі та робота в мережевому режимі.
Лекторій:
Лекторій – це унікальна можливість поспілкуватися з методистами ІТС та запрошеними фахівцями, отримати достовірну інформацію “з перших вуст”.
Ви отримуєте компетентні відповіді на запитання без додаткових витрат на дорогу. Після проведення захід можна переглянути в записі на сайті ІТС.
Консультації аудитора:
Користувачі, які уклали договір ІТС ПРОФ, мають можливість отримати 1 консультацію на місяць в рамках сервісу “Консультації аудитора” протягом дії договору.
зниження помилок у веденні обліку;
скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук потрібної інформації.
підвищення кваліфікації за рахунок отримання консультацій від висококваліфікованих фахівців;
допомога у формуванні запиту до ДПС для отримання відповіді у потрібному ключі та мінімізації ризиків отримати відписку;
Пактум.Контрагент:
інтеграція сервісу з типовими конфігураціями;
можливість натисканням однієї кнопки створити нову картку контрагента або актуалізувати дані в існуючій;
виключення помилок при ручному введенні даних;
доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації;
цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних та святкових днів).
RDI Service:
оперативність отримання актуальної інформації про ставки зборів, податків, оновлених класифікаторів тощо;
зниження помилок при актуалізації інформації;
скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук та введення потрібної інформації;
ІТС Галузевий:
оперативна підтримка користувачів, яку надають розробники Галузевих ПП;
звернення на ЛК розробника Галузевого ПП будь-яким із перерахованих способів, який найбільш звичний та зручний для користувача;
посилений контроль розробників ПП за якістю супроводу Галузевих ПП;
можливість безпосередньо впливати на розвиток функціоналу Галузевого ПП, оцінюючи якість його супроводу, а також висловлюючи свої побажання щодо розвитку.
Ми залишаємося поруч навіть після впровадження
Системи BAS, FREDO чи M.E.Doc потребують постійної уваги — оновлень, налаштувань, консультацій. Саме тому ми створили сервіс супроводу, який допомагає клієнтам отримувати відповіді та рішення тоді, коли вони справді потрібні.
Телефонна лінія консультацій та віддалена підтримка забезпечують швидке реагування на будь-які питання. Ми цінуємо час клієнтів і робимо все, щоб їхні програми працювали безперервно, а бізнес — стабільно.
Телефонна лінія консультацій BAS/FREDO/M.E.Doc
Наша телефонна лінія консультації працює для Вас у робочі дні з 09:00 до 22:00!
Якщо у Вас вже укладено договір обслуговування продуктів “BAS” не з нашою компанією, але Вам не вистачає консультаційної підтримки, тоді цей вид супроводу для Вас!
Консультації надаються у телефонному режимі та з віддаленим підключенням. Наші фахівці допоможуть Вам у освоєнні або вирішенні термінових питань щодо таких програм як:
Консультації по роботі в будь-яких програмах “BAS”:
Консультації надаються за телефоном: +380442000221
ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС
Надаємо ефективні
ІТ-рішення,
створені для українського бізнесу
Ми впроваджуємо технології, що допомагають компаніям працювати швидше, точніше та з меншими витратами.
Get Quote
Давайте обговоримо ваш проєкт
Акції
Рік консультацій у подарунок
Перехід на BAS
Оптимізуємо BAS
Більше послуг - менше витрат